De NOW regeling loopt 31 mei a.s. af. Wij merken dat veel ondernemers zich nu buigen over de vraag hoe de organisatie “toekomstproof” kan worden gemaakt. HR speelt daarbij een grote rol door vragen als: Is de NOW regeling voldoende geweest? Moet er aanspraak worden gemaakt op de nieuwe NOW regeling zoals die vanaf 1 juni a.s. gaat gelden? Wat zijn de voorwaarden van de nieuwe NOW regeling? Kunnen we een reorganisatie doorvoeren? Welke stappen moeten in het kader van een reorganisatie doorlopen worden? Hoe zit dat met tijdelijke arbeidskrachten en/of zieke werknemers?
Die vragen en nog veel meer behandelen wij in twee DVAN HR Zoomdates Specials op woensdag 20 mei a.s. en woensdag 27 mei a.s. van 14.00 tot 15.00 uur :
Woensdag 20 mei: Reorganisaties: welke stappen zijn nodig en welke voorbereidingen kunnen nu al getroffen worden?
Woensdag 27 mei: NOW II regeling: wat zijn de voorwaarden van de nieuwe NOW II regeling die vanaf 1 juni a.s. van toepassing is?
Mocht de inhoud van de NOW II regeling op woensdag 20 mei a.s. al bekend zijn, dan zullen we dat onderwerp die dag behandelen en volgt het onderwerp reorganisatie de week daarna.
Wil je aan één of beide DVAN HR Zoomdates Specials willen deelnemen? Meld je dan hier aan.
Heb je al een vraag met betrekking tot deze onderwerpen? Laat het ons dan vooraf weten per e-mail (mariken.nobel@dvan.nl), dan behandelen wij deze tijdens de sessie.
De DVAN HR Zoomdates Specials zijn bestemd voor relaties van DVAN Advocaten. Ben je geen klant van ons? Ook dan kan jij gebruik maken van de kennis van ons Arbeidsrecht Team. Dit is een mooie manier om kennis te maken met de aanpak en werkwijze van DVAN Advocaten.
Wij hopen je dan te zien!